you da one

Hej på er, jag hade ju svårt att sova igår men det visste jag att jag skulle ha. Jag somnade kanske runt två-tre nånting.. så det var inte de bästa som hänt mej när väckarklockan ringde klockan sex. men som den kämpe jag är tog jag mig upp ändå! Sen åkte jag med min låssaspappa till sju-tåget, herregud.. jag har aldrig åkt till skolan så tidigt på morgonen. fy, men ja jag och veronica åkte till östertälje och tog sen för ovanlighetens skull bussen mot ritorp eftersom vi skulle till skolans lokaler i moraberg för att ha nationellt prov i engelska halv nio. idag skulle vi skriva en uppsats, vi fick fyra olika alternativ men jag valde att skriva om gatubarn i fattiga länder! jag skrev lite om vad vi andra kan göra för att dom ska typ få ett bättre liv osv. När vi hade skrivit klart provet runt tio åkte jag och veronica till frisörsalongen där min moster jobbar, eftersom min moster skulle tona och klippa mitt hår! Hon tonade mitt hår lite mörkare samt klippte mina toppar, hihi. I like it very much, jag kanske visar bild sen! :D Nu ska jag chilla lite och invänta middagen, puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback