pink powder


Hej på er sötisar! Jag såg nyss att det va hela två veckor sedan jag bloggade senast, det är ju helt galet vad tiden går fort. Men jag har kämpat ganska mycket i skolan nu innan sommaren, vilket betyder att bloggen har blivit lite lidande. Men alltså tänk er, på tisdag är det skolavslutning sen har jag ett helt liv framför mig att blogga, så håll ut, hihi! Idag iallafall så har jag bara varit i skolan på förmiddagen, vi städade halva salongen. Tog ur allt hår ur alla kammar & borstar, dammade, sorterade permanentspolar m.m. Ovanför här har jag lagt upp lite fina och trendiga puderrosa gobitar som jag inte direkt skulle tacka nej till ;) har ni någon favvo? Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback