sandals from forever21


Hola amigos! Hur är läget?
Idag vaknade jag runt tolv, gick upp och åt frukost och allt det där. Jag var ju ledig idag eftersom treorna tog studenten, grymt skönt att få sova ut lite :) Runt två kom Williams lillasyster Moa hem från skolan med sin kompis Saga. Då ville dom att jag skulle locka deras hår eftersom dom skulle på klassfest idag, så det gjorde jag såklart! Det tog väl någon timma eller så, hehe. Sen har jag bara hunnit duscha och gjort det här kollaget med lite snygga sandaler från Forever21, jag behöver nämligen några nya sommarskor eftersom dom jag hade förra året gick sönder på dragkedjan i hälen :( Men next up: middag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback