crabtree and evelyn


Handkrämer i miniformat /Crabtree & Evelyn
Bodylotion i doften "Summer Hill" /Crabtree & Evelyn

Hej alla, nu har jag ÄNTLIGEN fått sommarlov! Imorse åkte jag och Veronica först till skolan för att städa ur mitt skåp. Sen tog vi bussen ner till St:a Ragnhildskyrkan eftersom hela skolan skulle ha själva avslutningen där! Efter de att vi hade lyssnat på rektorn som pratade, tittat när några fick sina stipendium och sjungt "den blomstertid nu kommer" osv. så samlades alla i något kyrkcafé där vi fick gratis kanelbulle och cola, hihi! Festligt va? När jag och veronica hade fikat klart gick vi på stan lite i väntan på tåget hem! Jag kollade lite efter några snygga sommarskor, men hittade inga som var sådär to die for direkt så.. Och man ska ju inte köpa för köpandes skull, eller hur säger man? ;) Det enda jag köpte på stan var lite handkrämer i miniformat samt en bodylotion inne på Blommiga Rutan. Alltså jag är helt crazy i hud- & hårvårdsprodukter som luktar gott! Sen ser jag det som en liten skolavslutningspresent till mej själv också, hihi. Men aja, jag ska ta något att äta nu. Puss på er fina ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback