glad midsommar

Glad midsommar på er allihopa! Idag har jag varit ute vid Ullevi hembygdsgård med familjen, mormor, morfar, min moster, hennes kille Håkan samt mina kusiner Alice & Anton mellan klockan ett och tre ungefär. Vi satt på en filt där och typ fikade lite innan det va dags för dans runt midsommarstången :) Jag dansade faktiskt i år! Hihi. Visst är jag bra? När vi kom hem igen åt vi mat! Och nu är det snart dags för jordgubbar som efterrätt, jag hörde att vi har runt 10 liter jordgubbar :D kan det bli bättre än så? Sen när våra gäster har åkt hem ska jag nog bara duscha och chilla. Men aja, nu är det slutpratat från min sida och så måste jag önska er en fantastisk midsommarkväll med massa roligt umgänge och sol. Pusssss! ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Grym tävling igång i bloggen, var gärna med!

Vinn valfritt plagg från miinto.se
http://aamandaesberg.blogg.se/2012/june/tavling-miintose.html#comment

2012-06-25 @ 19:05:59
URL: http://aamandaesberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback