mitt andra skinn


• vit frottéklänning me&i • skinnjacka pulz

Hej raringar, idag åkte jag först med mamma och några av mina småsyskon
till en ny butik här i lilla Gnesta som heter Laura & Otto efter att mamma hade sett att det va rea på en supersnygg skinnjacka där från det danska märket Pulz. Det var nämligen halva priset på den, så jag köpte den för "bara" 950 kronor :) Great va? Efter det gick vi till min frisör och köpte en toning till mitt hår som mamma hjälpte mej med att kleta i när vi kom hem! Och jag blev jättenöjd faktiskt :D Sen tittade jag lite på film med min lillasyster innan det var dags för middag, hemmalagad pizza ;) hihi, men iallafall.. Nu ska jag bara chilla här hos min pojkvän resten av kvällen, pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback