inlägg numero hundra

Hej kära läsare, gud vad jag känner mig dålig på att uppdatera! I helgen iallafall så har jag och William sovit över i hans mormor och morfars hus och passat deras hund Sangita eftersom hans mormor och morfar skulle till Dalarna på bröllop, hehe. Jag och William var vakna så sent båda nätterna och kollade film på min dator så de hann bli ljust ute innan vi somnade.. Och igår hade Williams familj fått hem en stor hög med massa ved på förmiddagen, så dom va tvungna att fixa med det, vilket tog typ hela dagen. Jag erbjöd mig att hjälpa till, men dom hade inga fler handskar och jag ville inte riskera att få stickor. Hihi! Imorgon har jag skola mellan typ 8:30-14:00 och dessutom prov på HELA hår&färg-boken! Så det känns lite nervöst, men det är ingen idé att stressa upp sig! ;) Det går säkert bra! Aja, istället för att babbla på så ska jag nu gå och duscha :) Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback