news


kundkappa, sprayvattenflaska, nackviska, massa clips, två färgpenslar allt från inzo.se • sunnies ur & penn

Hej bästa! Hur mår ni? Igår sa min frisörlärare att vi hade lektion i skolan idag halv nio, så jag kämpade mej upp ur sängen runt sju. sen när jag kommer fram till skolan har hon tydligen sagt fel, jag är hundra på att hon sa "vi ses imorgon" när jag pratade med henne i telefon igår! jag ringde för att jag ville va helt säker på när vi började så sa hon fel, OH my life is so perfect sometimes. Men jag hade iallafall fått mina frisörsaker som jag hade beställt från inzo, niiceee! Nu ska jag gå ut i solen och äta lunch med min fina älskling, hihi! Ha en bra fortsatt dag så kanske jag skriver här igen lite senare :) Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback