barnvakt

hej underbara ni, det kanske är dags för mig att uppdatera lite? så jag tänkte berätta lite om min tisdag nu iallafall, började skolan med idrott på schemat klockan halv nio vilket inte var sådär superhärligt för min kropp eftersom jag är en av dom mest både otränade och morgontröttaste människorna i denna värld.. vi gjorde nämligen armhävningar, biceps, situps med mera, haha. efter idrotten hade vi frisörteori om färg, och jag lärde mig faktiskt en hel del den lektionen så det känns riktigt bra! sedan var det dags för lunch och dessutom engelska. jag kom hem för någon timme sen så just nu sitter jag i soffan i vardagsrummet och passar williams lillebror som ligger och sover här jämte mig. men william kommer hem vilken sekund som helst så då ska jag duscha, jag vill ju inte göra de riktigt nu ifall om samuel vaknar.. hehe. men ah vi kanske hörs senare! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling,

det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

2012-03-07 @ 20:51:21
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback