hårgodis

Godkväll fina ni, jag är ledsen för att jag inte uppdaterat så mycket på senaste tiden. jag har haft fullt upp med en massa annat och helt enkelt inte orkat. det känns jättetråkigt, hade det inte varit för skolan och allt så hade jag ju såklart bloggat typ dygnet runt, det är ju roligare, hihi! Idag har jag varit i skolan och haft matte som vanligt, samt varit på stan med veronica, där köpte jag bara ett shampoo, en hårinpackning och ett balsamspray som är superbra inne på någon frisörsalong i varuhuset kringlan. Nu ska jag iallafall strax gå hem och äta middag, och sedan ha lite fredagsmys med william - är det någon av er läsare som har något bra filmförslag till oss? det ska helst vara en komedi (: ni får gärna lämna en kommentar isåfall! Pusss ♥


♥ Vitamino Color shampoo/ LORÉAL PROFESSIONAL
♥ Vitamino Color masque/ LORÉAL PROFESSIONAL
♥ Biolage Fortifying leave in-treatment/ MATRIX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback