lördag

hej alla mina fina läsare, förlåt för att jag inte har skrivit tidigare men jag har gjort lite annat, jag var hemma nyss ett tag när min lillebror albin hade födelsedagskalas med sina kompisar! min mamma och låtsatspappa bjöd på först hamburgare och pommes frites och sen chokladpudding, chips, godis, ostbågar & popcorn! jag var ju tvungen att vara hemma då en stund liksom ;) dessutom fick jag ta med lite chips och popcorn hit till william, samt krusbärscider! hihi, mys! men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon, pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback