products


silvershampo från Loréal professional
♥ balsam från Matrix
♥ ett slags hårspray som sägs ljusa upp blonda hår från John Frieda
(jag kan göra ett speciellt inlägg där jag berättar mer om den om ni vill)


♥ handcreme från Emma S. (Emma Wiklunds hudvårdsserie)
♥ enzympeeling/ansiktsmask, också från Emma S.
♥ concealer som även torkar ut finnar från Clinique

hejsan gobitar, idag slutade jag tidigt för en gångs skull men ändå har jag hunnit med rätt mycket. så jag måste berätta hur dagen har sett ut hittils! så här var det, jag och veronica åkte till skolan med halv åtta-tåget, och sen skulle vi ha börjat halv nio. men vår lärare kom aldrig även fast vår mentor sa i förrgår att vi skulle ha vanliga lektioner resten av veckan.. då ringde vi få elever som var där till rektorn och frågade hur det låg till. sen kom rektorn och pratade med klassen, han sa att de kommer ske några förändringar i vår klass, eller ja. våran klass finns inte längre? men att det är så hög frånvaro och grejer i min klass (det gäller inte mig) så dom kommer splittra oss. några kommer få gå ut på heltidspraktik (på någon frisörsalong), några kommer få sluta, några kommer få börja om i ettan och några kommer få fortsätta tvåan i andra frisörtvåan. som tur är tror jag faktiskt att jag kommer få börja i andra frisörtvåan, hihi! tur det! men vi får reda på mer nästa vecka sa han. efter skolan åkte jag och veronica ner till stan för att shoppa lite! och ni kan se de småplock jag köpte högre upp i inlägget, om ni inte redan sett det ;) sen gick vi till donken för att käka lunch och sen åkte vi hem i regnet :) men aja, nu känner jag att det inlägget håller på att bli lite väl långt så puss&hej! ♥

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sV; jag kan skriva i ett inlägg hur man gör? :)

2012-01-12 @ 21:27:57
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; hinner inte nu men kan försöka i helgen :)

2012-01-12 @ 21:47:20
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

härliga produkter :D

2012-01-12 @ 23:49:08
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback