moraberg

hej allihopa, nu har jag precis kommit från skolan. vi började dagen med demokratitid/klassråd ute i moraberg klockan 11:15, dom flesta var lite confused och visste inte vilken sal vi skulle vara i eftersom vi aldrig har haft lektion där förut.. alltså min skola är uppdelad på två olika ställen i södertälje även fast skolorna heter samma sak. vi frisörer och stylisterna går i ett hus bredvid gamla täljegymnasiets lokaler, och dom som går hotell/resturang- eller byggprogrammet går typ i moraberg. iallafall så hade vi demokratitid/klassråd där med gerd, vi fick våra nya scheman och lite sånt. sen går ju bussarna till och från moraberg bara varje halvtimme så jag tog en promenix till skolan med joli och diana! det var så kallt så det var ju inte värt att vänta liksom! sen hade vi matte med kerstin som vanligt och slutade vid tvåtiden. aja, nu ska jag ta en dusch & äta något, vi kanske hörs lite senare ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: det står inte att du följer mig, är du säker på de? :)

2012-01-27 @ 16:36:03
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en bra dag? kram

2012-01-28 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback