ordered

good evening folks, just nu sitter jag här med min söta pojkvän. vi vaknade ju ganska sent idag (runt kl. 15) sen gick jag och duschade, och sedan var jag hemma och åt middag och hade fredagsmys med familjen. det är lite därför jag inte bloggat så mycket, de tog sin lilla tid helt enkelt! hihi. men jag ska försöka blogga något mer imorgon. nu ska jag strax gå och borsta tänderna sen kanske se en film med älskling innan vi somnar, vem vet? men godnatt på er så hörs vi imorgon ♥

PS. jag har beställt hem ett nytt iphone-skydd/skal :)
jag har ju ett tuggummirosa silikonskydd på min iphone 4 som mamma köpte till mig för ett tag sen, men det åker av så fort jag tar upp luren ur fickan.. dessutom vill jag ha ett skydd/skal som också täcker knappen.
så ja, det här ovanför kommer förhoppningsvis ramla ner i min brevlåda någon gång under nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygg! :D

2012-01-24 @ 18:38:20
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback