some clothes


nu under kvällen har jag varit hemma hos mig och ätit tacos,
är hos William nu igen. eftersom vi bor grannar så blir det ett väldans spring fram och tillbaka mellan oss, hihi. jag och william har även varit nere på hemköp och köpt lite mums till ikväll :) nu har jag bara två saker kvar att säga och det första är att min nya bloggdesign är uppe! fint va? för det andra så har jag inte tagit några bilder som jag kan lägga upp så det får bli lite snygga nyinkomlingar that I want nu inför våren 2012 från nelly.se! ♥

topp/ MINIMUM
chinos/ HUNKY DORY
klänning/ THE PAPER SUN
örhängen & ringar/ KUMKUM
klackar/ STEVE MADDEN

Kommentarer
Postat av: Alina

Skitfin ny design! Kärlek till skorna!

2012-01-14 @ 10:52:57
URL: http://alinahedlunds.devote.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad snygga kläder och vad snygg headern blev :D

2012-01-16 @ 20:48:56
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback