friday, i'm in love

god eftermiddag alla läsare, jag är ledig ännu en fredag i brist på praktikplats. hihi, annars så har jag och william nyss gått upp, vi är själva hemma hos honom idag eftersom hans familj nyss åkte till värmdö för att fira hans kusin hampus som fyller 10 år :) nu ska jag strax hoppa in i duschen sen ska vi bara ta det lilla lugna i think, ikväll ska vi nog gå hem till mej och äta hemmalagad pizza :D hihi, juste! i förrgår klippte jag williams 3-årige lillebror samuel :) jag vet inte riktigt hur det blev, han ville ju inte riktigt sitta still ;) men han fick betydligt jämnare toppar iallafall! pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback