emiliawiderstrom at instagram

hello buddys, jag sitter i williams säng nu och försöker hitta någon bra film som vi kan se ikväll. har någon av er något bra förslag? jag vet att ett inlägg med endast text inte är så kul, men har jag inget att ta bild på får det bli som det blir. idag var också william ute och övningskörde en sväng, vi får väl se när det börjar för min del! men jag känner inte att det är prio ett just nu. iallafall, nyss har även jag och my dear ätit tacos, och strax ska vi gå ner till hemköp en snabbis och köpa lite gott! hihi, puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback