2012!

Hola amigos!
Det här blir mitt första inlägg för i år! Bättre sent än aldrig va? ;)

Nej men jag håller på att fixar lite med min bloggdesign just nu, de blir nog så som jag vill ha till slut :D Tänkte berätta lite om min nyårsafton nu eftersom jag inte har gjort något speciellt sen dess, haha.. no life?

Under dagen gjorde jag typ ingenting, sen gick jag och William hem till hans mormor och morfar och åt nyårsmiddag. Det blev något slags kött och klyftpotatis, efter det blev det tråkigt eftersom min bebis åkte till Huddinge för att fira nyår med sin kompis :( Men det va rätt lugnt ändå! Jag och Moa (min killes lillasyster) gick hem till mig en stund också för att spela spel och äta glass med varma hallon och annat gott! Så det var mysigt det med :) Runt halv tolv gick vi hem till oss igen för att skåla på tolvslaget! Då gick vi ut och tittade på lite raketer och ja, sen pratade jag lite med min fulla älskling innan jag gick och la mig :) Men som tur är kom han hem innan jag hade hunnit somna, kl 7 på morgonen! Hihi, puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback