beautybay.com

hello lovers, how are you doing? jag har lite huvudvärk men annars är det jättebra! igår såg jag på andra avsnittet av top model sverige, kollade ni också på det? dom har ju kommit till los angeles nu, och dom fick en utmaning + fotografering så fort dom kom fram till flygplatsen där. och en tjej åkte ut direkt och fick då åka tillbaka hem till sverige? det låter inte så direkt kul efter ca. 13 timmars resa! men aja, slutpratat om det och över till vad jag har för mig idag. jag vaknade runt halv två och gick upp för att äta mackor med ost! sen dess har jag bara bränt lite pengar här hemifrån, dvs beställt lite grejer från underbara beautybay.com!
alltså det måste ha varit bättre än att hitta en guldgruva! :)
här ser ni priserna på de jag beställde hem, några är jämförda med priserna hos kicks.se & lyko.se! ↓ puss ♥

i.d bareminerals matte foundation i färgen "fairly light"
kicks: 495:-
beautybay: 231:-

i.d bareminerals "take off facial wipes" 20 stycken
beautybay: 80:-

tweezerman "deluxe metal eyelash curler silicon pad" proffs-ögonfransböjare
beautybay: 160:-
(den finns inte att köpa i sverige ännu vad jag vet?)

TIGI S-factor "diamond dreams shampoo" 250 ml.
lyko: 229:-
beautybay: 132:-

Sebastian professional "light shampoo" 250 ml.
lyko: 270:-
beautybay: 113:-

+ en liten giftbox för 17:-, hehe :) spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback