top model sverige


godmorgon på er allihopa, nu har jag nyss vaknat. jag är ju ledig idag eftersom jag inte har fått någon praktikplats än. igår kväll tittade jag på första avsnittet av top model sverige, och det är såklart något som jag kommer fortsätta följa. jag tittade jämt på det för ett par år sedan när det gick! kul att det har kommit tillbaka! men aja, idag ska jag inte göra så mycket. eller jag ska klippa granntjejerna olivia och miranda runt ett-två kanske när dom har kommit hem från skolan! men frukost is up next - ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback