nyklippt!


hej igen på er, nu är jag hemma igen
från södertälje. jag har ju inte haft några lektioner i skolan eller så, men klockan tolv var jag där ändå eftersom en försäljare från inzo kom till oss frisörelever. jag beställde två färgpenslar (en smal med kam och en bred utan kam), en nackviska, en klippkappa, en vattenflaska och 4 stycken klämmor. jag har ingen aning om hur mycket allt kostade, men jag antar att vi får köpa de till ett bra pris och det är ju ändå sånt man behöver? efter det promenerade jag från skolan till min mosters salong. hon hade kund när jag kom eftersom jag kom lite tidigare så hon satte i en hårinpackning i mitt hår undertiden. sen klippte hon då mina från början väldigt risiga toppar, och sen tog hon plattången och lockade lite med den. hon blev klar med mitt hår runt halv fyra ungefär, sen åkte jag direkt hem osv. :) men jag hinner inte skriva mer nu, ska följa med och handla lite, sen äta middag!
vi kanske hörs later ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du tag på örhängerna föressten? :)

2012-02-16 @ 17:34:33
URL: http://stylebythreeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback