don't you think they are?


hej på er, mår alla bra? jag känner att jag ligger efter litegrann med bloggningen,
så nu tänkte jag skriva ett litet inlägg om i lördags och gårdagen. så ja, jag gick ju till arena och åt pizza med william i lördags. sen gick vi hem och kollade på melodifestivalen, jag trodde aldrig att william skulle vilja se det med mig men visst gjorde han det! så det va riktigt mysigt, hihi. igår gjorde jag typ inget speciellt, jag klippte min låtsatspappa runt fem. sen efter det åt jag middag och såg på så ska det låta. men jag ska äta lite nu och så, vi hörs snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback