klippning på två av mina söta småsyskon






hejsan godingar, hoppas ni mår toppenbra en lördag som denna!
dagen idag började med att jag gick upp runt tolv och åt frukost. sedan har jag bara hunnit gå hem till mig en sväng för att klippa min syster tilda och bror malte! det tog längre tid än jag trodde, menmen :) annars så ska jag gå och ta en dusch nu och sen gå till arena och äta pizza med william, efter det kanske vi ser på någon film tillsammans? har någon av er läsare nåt tips på någon som är bra? men aja, vi kanske hörs senare, puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback