ännu en dag i skolan..

hej i mitt vinterland! idag tog jag och veronica halv nio-tåget eftersom vi inte började förrens klockan tio. då stog det frisörteori på schemat. så vi fick ett häfte med frågor om blondering m.m. som vi skulle svara på. sen hade vi lunch och efter det gick hela klassen igenom frågorna som vi gjorde lektionen innan! vi hade även engelska och slutade typ tjugo över två, sen no more :)

nu ska jag tvätta bort mitt smink, sen lägga på en ansiktsmask, ha i hårinpackning och duscha innan det är dags för middag! skönt. senare kanske jag och william kollar på filmen jag laddade ner i förrgår. nämligen "snygg sexig och singel". jag såg den en gång för längesen med min mamma och tyckte den var riktigt bra! men nu ska jag sluta skriva och istället fräscha upp mej lite! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ur&penn har ett par örhängen som ser ut som frisörsaxar för 20:-, tänkte på dig när jag såg dom så tänkte köpa dom till dig men det skulle kännas lite weird ;p ett tips iallfall! :D

2012-02-08 @ 14:00:57
URL: http://stylebythreeshots.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Ja i södertälje :) Kollade på dom idag :)

2012-02-08 @ 15:31:05
URL: http://stylebythreeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback