what i did this sunday morning

Hej läsare, ni vet ju redan att jag har ont i örat så nu har jag varit hos doktorn. Jag vaknade runt sju imorse efter ca. 3 timmars sömn, sedan kunde jag inte sova om för att de gjorde så ont och hade runnit från örat. Så min mamma ringde till nyköpings lasarett åt mej och jag fick en tid hos läkaren där klockan halv tio. så då kollade doktorn lite i mitt öra, och han såg typ inte min trumhinna? och sa att de var svullet, precis som jag trodde. jag fick då gå in i ett annat rum och då la han en kompressbinda eller något full med alsolsprit ganska långt in i mitt öra. alltså jag såg inte riktigt vad han gjorde.. och nu ska jag tydligen ha det här i mitt öra tills imorgon när jag ska till vårdcentralen för att kolla örat igen. jag som hade tänkt duscha sen, annars kommer mitt hår se smutsigt ut imorgon i skolan? om jag nu hinner till skolan imorgon, jag vet ju inte när jag får tid hos läkaren liksom? man kan nämligen inte ringa dit förrän klockan sju imorgon bitti. men mamma kommer ju ändå hjälpa mig att lägga på mer alsolsprit på de där ikväll som jag kan ha under natten så det är nog inte hela världen om jag duschar håret ändå, doktorn sa ju ingenting om att jag inte får få in vatten i det? hur som helst, nu ska jag försöka väcka william ;) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback