shadows of white


Tjohej alla fina! det är redan torsdag och vet ni vad?
Nu är William hemma igen från hundfjället, wiho! Jag har ju varit kattvakt åt hans familjs katt missan sedan i söndags när dom åkte, hehe. Men jag orkar inte skriva allt för mycket just nu, tänkte att ni skulle få en liten update iallafall eftersom det var några dagar sen nu! Hihi. På catwalken nu i vår har det varit mycket populärt att matcha vitt från topp till tå, vilket jag tycker är både vackert och stilrent. investera i ett par vita byxor att liva upp vårrusket med i kombo till en vit överdel och varför inte vita skor? go for it. ha en fin fortsatt kväll allihopa för nu ska jag mysa lite med min nyhemkomne älskling, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback