saxklippet

Tjillivippen, nu har jag precis kommit hem! I förrgår sa min frisörlärare/mentor Caroline att hon äntligen hade fixat en praktikplats åt mig på Saxklippet i Södertälje. jag skulle egentligen åkt dit en sväng igår, men pga. mitt öra så kunde jag inte det.. men idag åkte jag däremot dit! dock vaknade jag inte förrän klockan tio imorse, i PANIK.. eftersom jag hade tänkt att jag skulle vara där redan då när dom öppnade. så det var bara att fixa sig lite snabbt och skynda sig iväg till halv elva-tåget! thank god for att Williams mormor skjutsade mig till tåget :D annars hade inte jag hunnit, vilket betyder att min dag hade blivit helt förstörd redan från början! på tåget & bussen mot centrum åkte jag med Malin, sen bytte jag till buss 760 och sedan var jag framme på salongen runt kvart över elva! tur att jag visste exakt vart det ligger alltså! när jag kom dit fick jag först hänga av mig jackan och kolla runt lite hur det såg ut i salongen och köket, sen fick jag efter kanske fem minuter tvätta en av dom som jobbar därs hår, nervöst va? ;) Jaaa haha men det gick bra! jag fick även vika handdukar och så. jag slutade ganska tidigt nu första dagen, runt ett! efter det åkte jag bara hem igen direkt och va framme hemma i gnesta klockan två :) hmm, ja.. vad händer resten av dagen då? Jag har ingen aning faktiskt, men jag ska nog bara vila för jag har så fruktansvärt ont i huvudet, usch.. jag svalde i mej en ipren nyss så vi får hoppas den hjälper! kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback