påsklov

idag vaknade jag runt ett av att mamma ringde och frågade om jag ville gå en sväng till statoil med henne och småsyskonen för mamma skulle typ hämta ett paket med kläder där som hon hade beställt. det var superfint vårväder ute så jag följde med dom, och vi fick varsin korv med bröd som lunch! sedan kom william hem runt fem, och sen dess har jag inte gjort något speciellt. imorgon ska william och hans familj åka till hans farmor och farfar utanför sparreholm nånstans så jag ska passa deras katt missan under tiden, hihi. alltså ge henne mat och så :) här är en bild på mina ögonbryn som helena färgade igår & sara noppade, grymt jobbat chicks.

vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback