ögonhårsfärgning

hej sötnosar, jag måste bara berätta för er vad jag har gjort idag! Skolan började klockan tio, vi hade sovmorgon eftersom våran idrottslärare skulle på kurs. Då hade vi frisörteori med Helena, som har jobbat som frisör i tolv år och nu ska bli frisörlärare. hon typ praktiserar på våra frisörlektioner, hehe. hon pratade om ögonbryn- och ögonfransfärgning så ja, vi fick lära oss lite om det. Sedan hade vi lunch och efter det skulle vi vara i salongen, och tro det eller ej så tog jag faktiskt bort min mascara och lät Helena färga både mina ögonfransar svarta och ögonbryn ljusbruna! Sen noppade Sara dom med tråd helt otippat, och det kändes kan jag säga! Det va jättejobbigt eftersom hela klassen stog runt mig när jag halvlåg i shamponeringsstolen. och jag fick ju varken skratta eller titta, hahaha! Iallafall, allting blev hur fint som helst! Men visst var det lite skrämmande innan eftersom jag aldrig hade gjort det förut..
Jag kanske lägger upp bild senare! För nu ska jag äta lite mellis & duscha efter det :) Ha en fortsatt fin dag, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback