biotherm aquasource


Hej på er, nu har jag äntligen kommit hem från skolan
efter att jag först haft frisörteori klockan tio till elva ungefär. eller vi typ pratade om arbetsmiljön i salongen och städningen därinne.. sedan tog jag snabbt bussen ner till stan och kicks eftersom jag behövde en ny ansiktscreme som ger mycket mer fukt än den jag använder nu (i.d bareMinerals purely nourishing moisturizer för kombinerad hy). jag kommer dessutom smörja in den cremen på min grymt torra hals om ni ville veta de, hihi. jag har använt den ansiktscremen förut, jag köpte nämligen den en gång billigare på kryssningsbåten birka paradise. och då gillade jag den jättemycket så det va ju ett säkert kort om man säger så. hehe! jag fick dessutom med en nattcreme på 20 ml gratis eftersom det var något sånt där erbjudande på den, härligt! nästa frisörteoris-lektion började tolv och då pratade vi om färg.. sen hade vi engelska och gjorde nån hörövning :)
men jajaja, nu ska jag duscha! puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback