valborg

Tudiluu fellas, hur är läget med er? Jag har det sådär, får ångest över frisörprovet som vi ska ha på HELA hår & färg-boken! ååh, jag får typ panik och har ingen aning om vart jag ska börja plugga. Hur som helst, idag är det ju valborgsmässoafton så jag och William kanske går en liten sväng till Hagstumosse sen runt sju och tittar på majbrasan där, men vi får se. Det beror på om min mamma och resten av min familj hinner dit, dom åkte nämligen iväg till Västerås nyss (: Vad ska ni göra? Aja, jag ska duscha nu! Cya ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas provet går bra! :)

2012-04-30 @ 14:35:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kanske ska iväg och titta på någon eld, annars blir det att bara vara hemma :)

Själv då??

2012-04-30 @ 18:36:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback