one more try

Im back on track på blogg.se som ni nu kanske redan har märkt ;) jag har bloggat lite då och då på myshowroom.se men det fastnade jag aldrig för riktigt hårt, fick aldrig till nån snygg design där heller. Vilket gjorde att min blogg kändes så opersonlig.. jag vill ju bara ha min blogg med mitt namn men det har varit massa strul med min förra bloggadress, bara för det så tänker jag nämligen byta ut denhär till en riktig domän i framtiden, emiliawiderstrom.se :) det kostar ju pengar, så det gäller att ni också visar att ni vill att jag ska blogga genom att kommentera och följa mej osv. ;) menmen nog om det

jag skriver mer sen, puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback