lite skönhetsfrågor såhär på kvällskvisten

HUDVÅRD
-Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? En gång
-Vilken hudtyp har du? kombinerad/blandad
-Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? Dermalogica special cleansing gel
-Använder du ansiktsskrubb/peeling? ibland
-Vilken produkt använder du? Phytomer peeling végetal exfoliant with enzymes
-Vilken ansiktskräm använder du? Anne-marie börlind purifying care facial cream
-Har du fräknar? på sommaren bara
-Använder du ögonkräm? japp, Clinique all about eyes
-Har du eller har du haft problem med acne? mjo
-Har du någonsin använt Pro-activ? nix


SMINK
-Vilken foundation använder du? i.d bareMinerals
-Vilken concealer använder du? ingen
-Vad har du för hudunderton? jag vet inte? men min färg på min foundation heter "fairly light"
-Vilka borstar använder du när du sminkar din hy? Handy buki/Flawless face, båda från i.d bareMinerals
-Visste du att man borde byta sin mascara var 3:e månad? i know that
-Vilket märke på mascara använder du? Lancome (definicils)
-Använder du primer på ögonen? sometimes, i.d bareMinerals prime time eyelid primer original
-För ansiktet? i.d bareMinerals prime time foundation primer original
-Vilken är din favoritögonskugga? alltså alla skuggor i Kanebo Sensai eyeshadow palette
-Använder du pencil eller liquid eyeliner? jag har Make Up Stores svarta kajalpenna, men använder inte den så ofta till vardags
-Läppstift eller läppglans? utan tvekan.. Försvarets hudsalva som blir din för ynka 16 kronor på apoteket!
-Vilka är dina favoritrouger? i.d bareMinerals blush i färgerna "kiss", "pink ribbon" & "vintage peach"
-Köper du ditt smink från nätet? ja, eftersom mitt favvomärke i.d bareMinerals är mycket billigare på internet
-Gillar du smink från apoteket? vet inte
-Har du funderat på att ta sminkkurser? nej, men jag kan typ redan de mesta inom smink
-Är du klumpig med att applicera sminket? om jag har bråttom så är det ganska lätt hänt ;)
-Gillar du färgglada nyanser på smink (läppstift, ögonskuggor) eller naturliga färger? naturliga
-Om du skulle lämna huset och använda endast 1 produkt, vilken skulle det vara? om jag bara ska till skolan? mascara
-Skulle du kunna lämna huset utan smink? absolut
-Tycker du att du ser bra ut utan smink? bättre ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback