sea blue


Godkväll allihopa, igår kväll så tänkte jag faktiskt att jag skulle skriva några rader här
innan jag la mig men istället somnade jag. Great, igår iallafall så var jag i skolan as usual, första lektionen hade vi idrott och spelade basket. skönt ändå att vi inte ska ha idrott med stylisterna längre, inte för att jag har något emot dom så men vi blev väldigt många. Sedan var det dags för frisörteori och då lyssnade vi på vår frisörlärare marianne som pratade massor om färg. alltså det här med hårfärger är verkligen som en stor djungel, tro mig! det är mycket mer att lära sig än att bara pensla på med den önskade färgen! Men aja, jag kommer väl kunna allt man ska kunna en vacker dag. hehe, juste! på måndag har vi prov i herrvågor. vilket jag är typ sämst på, wish me luck babes
See you then ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback