silvertips!


good morning readers, jag har nyss vaknat och ätit två mazariner och druckit loka päron till frukost.
inget jag är speciellt stolt över men vem orkar vara perfekt alltid? idag är min mamma och några av mina syskon hos frisören och klipper sig. jag behöver egentligen också klippa mig, men jag orkade inte gå upp till klockan 10:30 en lördagmorgon, då ligger jag hellre med min underbara pojkvän i sängen och sover! hihi. men mamma skulle boka en ny tid till mig! jag behöver även slinga min utväxt eftersom jag inte gjort de sen innan sommaren, alltså jag vet inte hur jag ska göra. jag vill vara riktigt blond men inte slita för mycket på håret. jag är ju blond naturligt men inte sådär askblond som jag vill vara utan min naturliga hårfärg har mer en guldig, varm ton. det jag gör är att tvätta håret med Loréals silvershampo ungefär varannan dag och låter det sitta i ca. 5 minuter. det funkar bra för mig iallafall! :) här ovanför får ni lite tips på olika silvershampon, jag har däremot bara testat Matrix, Loréal & KMS av dessa och jag har absolut inget negativt att säga om någon av dom! det gäller att pröva sig fram för att veta vilken sort som passar en själv ;)
vi hörs senare ♥

om ni har testat något av dessa silvershampon, kommentera och berätta gärna vad ni tycker om dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback