opi nail-lacquer

godmorgon, ni kanske undrar vad jag gör uppe redan nu? jag ska ju inte gå till tåget förrän om två timmar. jag vaknade för en liten stund sen, och tänkte att det inte är någon idé att somna om för att sedan sova så kort tid :) dessutom tänkte jag klämma in ett litet blogginlägg eftersom jag inte skrev någonting alls igår! igår kväll så målade mamma mina naglar eftersom jag har så svårt för att måla dom själv, speciellt med vänstra handen eftersom jag är högerhänt, haha.. vilka problem jag har! och jag kan ju passa på att tala om för er vilket nagellack jag bär, det kommer från märket OPI och är i färgen Strawberry margarita! nagellacket finns att köpa på blandannat nelly.com, jag vet att det märket är lite av det dyrare but I think it's totally worth it! det sitter riktigt bra, finns i så många underbara nyanser och har så häftiga namn! här kan ni se vilka färger av OPI's nagellack jag äger om ni är intresserade ;)

och jag kan ju tillägga att de sista nagellacket var fel men jag orkade inte skicka tillbaks det och hålla på!
jag hade egentligen beställt ett som hette Japanese rose garden..


men nu ska jag äta något frukostliknande, sminka mig och lite sånt sen åka till skolan! i'll blog you later readers :D
pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad snygga nyanser!! :D

2012-01-24 @ 02:06:45
URL: http://adaras.se
Postat av: Louise

Snygga färger!

2012-01-24 @ 21:48:57
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback