menstrual pain and waterleakage

hej på er, just nu hatar jag att vara tjej eftersom jag har fetaste mensvärken, det är lite därför det varit så dålig uppdatering de senaste dygnet! typ. igår kväll kan jag ju annars berätta att det inte fanns något vatten i vårat område pga en vattenläcka nere vid hemköp, så det fanns varken varmt eller kallt vatten i kranen där ett tag! men vattnet kom tillbaka fortare än jag trodde så det var ju bra :) idag vaknade jag och min älskling senare än det va tänkt, runt 15:30! vilket inte är så bra eftersom vi både måste vakna runt kl 6:00 imorgon bitti.. aja vi får väl se när vi somnar ikväll! imorgon måste jag vara i skolan halv nio för då ska hela "klassen" träffa rektorn och se hur allt blir med allt, men ha en fin söndagskväll allesammans så hörs vi! ♥

ps. jag gjorde en ny header lite snabbt där de står "be yourself, people will not like you anyway" och är en bild på kate moss.
vad tycker ni?
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback