hur jag rengör och återfuktar min hy varje kväll


jag tänkte visa hur jag rengör min hy på kvällarna,
får hela tiden frågor om sminktips, hårproduktstips och rengöringsprodukter m.m. så here we go.

1. ögonskugga, eyeliner/kajal och mascara tar jag bort med hjälp av biotherms "biocils waterproof eye makeup remover - effet anti chute". denna ögonsminksborttagning finns att köpa på bland annat donnabeauty.se. tillsammans med den använder jag mig utav bomullspads som finns att köpa på både ica och kicks.
2. jag rengör huden från bare minerals foundation, rouge och smuts med "on a clear day - oilfree foaming acne cleanser" från philosophy som för oss svenskar oftast är enklast att köpa direkt från deras hemsida.
3. för att återfukta huden använder jag mig av en ansiktscreme från bare minerals som finns att köpa på bland annat donnabeauty.se.

Kommentarer
Postat av: linora

SVAR: Jag är 11 år gammal.. :)

Hur har din dag varit?

2012-01-26 @ 22:57:34
URL: http://linoraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback