frisörlektion

image description

jag sitter i skolan nu med ida och veronica, vi har inte så överdrivet kul om man säger så.. vi var framme i skolan strax innan halv nio sen trodde vi att rektorn skulle prata med hela "klassen" direkt då eftersom han sa det i torsdags. men nehe? sen skulle vi tydligen ha vanlig frisörlektion med caroline tills rektorn kommer, så veronica plattade mitt hår :) typ ingen orkade göra nånting för alla var/är på så dåligt humör men nu har vi lunch iallafall sen börjar vi tolv igen, jag har ingen aning om vad vi ska göra då! men jag antar att vi ska sitta och vänta på rektorn i två timmar till eftersom han sa att han ska komma kl 14! i love my life

see you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback