enzympeel


godmorgon, jag har sovit som en stock inatt i de ungefär 10 timmarna skönhetssömnen varade, men det behövdes verkligen, med tanke på hur zombietrött jag brukar vara på mornarna och efter skolan? idag är jag iallafall ledig som sagt var, så jag ska nog bara vara inne i värmen och ta de lugnt. härligt! innan jag duschar sen så ska jag nog ta och lägga på enzympeelingen från emma s. som jag köpte för några veckor sedan. jag känner att min hy behöver få bort lite torrhet och döda hudceller. speciellt såhär i vinterkylan! jag kan faktiskt rekommendera den peelingen, jag använder inte peeling med korn i eftersom jag tycker de här känns mer skonsamt. man lägger nämligen den på ett rent ansikte, med ett ganska tjockt lager, undviker ögonen och låter den sitta som en mask i en minut bara innan man sköljer av den. ha den inte på längre, risken då är att man blir lite röd eftersom den är väldigt effektiv :)
aja, have a nice day, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback