eye cool stick



igår sprang jag in på make up store
och frågade en tjej där om någon bra ögoncreme eftersom min älskade från i.d bare minerals håller på att ta slut. hon rekommenderade den här. en kylande ögoncreme i stickform som innehåller massa fukt för 265 kronor. den ska tydligen också reducera svullnader och mörka ringar under ögonen.

när jag igår kväll använde det här sticket runt ögonen för första gången tänkte jag bara "åh nej, vad är det jag har köpt för någonting?". den kändes lite som klister och var supersvår att smörja in jämnt efter jag hade applicerat den. så hmm, jag får väl testa någon annan då den här inte var värd pengarna (enligt mig)!

har ni något tips på någon bra ögoncreme? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback