lika längder


jag vet att det ser lite hackigt ut i nacken, men det fixade jag självklart till sen! ;)

woho, nu är första skoldagen för den här terminen avklarad!
jag måste börja med att säga att jag bara sov ca två timmar inatt, så jag är väldigt trött nu som ni kanske förstår. men iallafall! jag och veronica tog 7:30-tåget imorse mot skolan, sen hade vi engelska. vi fick göra någon diagnos som jag faktiskt tror gick helt okej, med andra ord så var det inte jättesvårt ;) efter engelskan hade vi frisörlektion i salongen, vi klippte "lika längder" på våra kära dockor :) sen lunch och efter det fick vi fortsätta med våra klippningar! vi slutade klockan 14:00 ungefär och då åkte jag och veronica hem direkt. och jag hämtade mitt nya sl-kort på biblioteket :) nu sitter jag här hemma hos min pojke och tänkte bara ta de lugnt resten av kvällen, tur för mig är att jag är ledig imorgon, hihi puss på det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback