helform & ökade längder


hej på er allihopa, idag är jag hemma riktigt sent från skolan
både för att jag slutade klockan fyra och pga. signalfel på tåget, det sista var väldigt onödigt måste jag säga! men iallafall så började jag klockan 9:10 imorse och då hade vi engelska, sen svenska, lunch (@donken med veronica) & sen hantverksteknik i skolans frisörsalong hela eftermiddagen! först hade vi en liten genomgång på den skulpteringen som vi skulle klippa. nämligen ökade längder, jag hade nästan inget hår kvar på någon av mina dockor så jag fick en ny. och det var en herrdocka den här gången, med skägg! så jag började med att klippa helform på den och sen ja, ökade längder! :) kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback