golden hair inspiration


mitt hår är ju så grymt slitet på grund av alla blekta slingor jag har i,
and i know that. och nu börjar jag få en fet utväxt igen! jag har inte slingat håret sen innan sommaren någon gång, thank god att jag är naturligt blond, alltså inte sådär platina men ja! jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, men det jag funderar på är att bli guldblond.. och kanske lägga i några blonda slingor i överhåret, dessutom är min dröm att ha ett riktigt långt och välvårdat hår! så jag funderar på att göra så mitt hår blir något i den här stilen :)
vad tror ni om det? ♥

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Oh vore grymt snyggt :D



sv: hihi nej har inte testat dem förut men provade en clear-up strip i går och tyckte den var awesome :D Synd att det inte fungerade för dig:(

2012-01-29 @ 17:42:18
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback