lite om dagen

Hej sötisar, nu har jag nyss kommit hem från skolan. Imorse va jag och Veronica tvungna att ta SJU-tåget. Jag vet att det är attans tidigt, men vi hade nationellt prov i engelska halv nio. Och det gick så bra förstår ni, för jag och veronica råkade ta fel buss mot Ritorp och då tvungna att gå av när vi hade åkt till grusåsen, så vi ringde vår engelskalärare som fick skjutsa oss ut till skolans lokaler i Moraberg, haha thank god där alltså! Sen hade vi först läsförståelse & sedan hörförståelse, läsförståelsen gick nog okej. Men dock inte hörförståelsen! Varken jag, veronica eller nathalie hörde vad dom sa i den! Det va typ som en dialog, och rösterna pratade jättefort och otydligt.. Tur att inte nationella provet baseras på betyget! Efter provet kom Nathalies syrra och hämtade oss eftersom vi skulle på en föreläsning klockan tolv, som handlade om det stora projektarbetet vi ska göra i trean. Hmm, det höll på ca. en timme sen tog jag tåget hem as usual och va framme hemma i gnesta klockan två :) Men nu ska jag äta mellis! puss ♥
Trackback