gråhårsfärgning på mormor


Hej, nu har jag nyss kommit hem till älskling igen.
På förmiddagen idag hade vi gråhårsfärgningsprov i skolan, så min mormor var gullig och ställde upp som färgmodell åt mej :D Jag penslade på utväxten precis som vanligt, och sedan kammade jag ut färgen ut mot topparna efter några minuter, så det blev lite jämnare! Det är därför det ser mörkare ut i botten på bilden, hehe.. När jag var klar med färgningen, schamponeringen och stylingen tog jag och mormor bussen mot stan så bjöd min snygghåriga mormor mig på lunch på Nancy's, hihi! Sen tog jag bussen och tåget hem.. ja, sen inget mer :) Nu ska jag chilla ute i solen en stund, sen typ duscha.
Massa kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback