stars by jonas hallberg


Hej allihopa, igår var jag först i skolan för att ha svenska och engelska.
Vi hade ingen frisörlektion på eftermiddagen, jag vet inte varför men ja.. Det var skönt att komma hem runt ett istället! På kvällen gick jag och William hem till hans mormor och morfar eftersom vi skulle fira Williams lillasyster Moa där, hon fyllde nämligen 10 år igår :) vi åt tacos och sedan kladdkaka med jordgubbar på och knäckglass, hihi att äta jordgubbar fick mej att längta ännu mer till sommaren! Men gott var det! Idag skulle jag egentligen varit i skogen med skolan för att ha orientering, men jag orkade verkligen inte. Dessutom sa sjuksköterskan som jag va hos i fredags att mitt öra fortfarande är lite rött.. doktorn sa ju att jag inte kan vara med på idrotten, och nu är jag typ livrädd för att få öroninflammation igen, hehe! Visste ni förresten att superstylisten Jonas Hallberg (som var en av programledarna i top model sverige) har designat en egen klädkollektion med klänningar, pumps & kuvertväskor samt ett armband och ett skärp i silvrig metall :D
Märket heter Stars och säljs än så länge bara på nelly.com! GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback