andra maj

Hej finisar, idag började dagen med en dusch som vanligt sedan ringde min mamma och frågade om jag kunde gå och lämna min lillasyster Tilda på hennes fotbollsträning. Så jag, William och Tilda gick till Hagstumosse IP och sen tog jag och William en liten promenad i den härliga kvällsvårsolen till hemköp och köpte glass, plus lite annat gott, hihi! Sen dess har vi inte gjort något speciellt, min engelskalärare smsade mej förut och skrev att vi har nationellt prov i engelska imorgon, och att det är i Moraberg! Vilket betyder att jag måste åka sju-tåget imorgon bitti eftersom bussarna dit bara går varje halvtimme.. WONDERFUL. Efter provet i skolan ska jag till min moster Maria (hon är också frisör till er som inte vet) för att både tona och klippa mitt hår! Alltså jag tycker inte att de va så längesen jag klippte mig, men det va i mitten av februari, så det är nog dags igen! Men fan, nu kollade jag på klockan.. den slår snart 22, jag måste ju vakna typ klockan 6 imorgon, kommer vara som en zombie hela morgonen skulle jag tro, med tanke på att jag sov i kanske elva timmar förra natten.. det är så typiskt att engelskaläraren ska höra av sig dagen innan och säga att vi har nationellt prov. Hmm, aja! Nu ska jag gå och borsta tänderna samt tvätta ansiktet innan jag blir för trött, jag brukar nämligen alltid bli så pigg när jag gör det så det är skönast att göra allt sånt i tid så jag sen kan lägga mig i sängen och varva ner ordentligt när jag är klar ;) hehe
godnatt allihopa! ♥



bild från valborgselden i förrgår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback