what doesn't kill you makes you stronger

Hej, hoppas ni mår bra allihopa! Jag har precis duschat, köpte nytt shampoo & balsam idag på stan. matrix älskade biolage, jag använde såklart det nyss när jag tvättade håret. dessutom är ju min leave in-conditioner som jag brukar spraya i medans håret är blött också från biolage! så mitt hår kommer väl typ dofta biolage resten av kvällen, men jag klagar inte (: Annars idag så tog jag halv elva-tåget mot södertälje syd. Sedan mötte jag och veronica upp Marcus som jag inte har träffat på flera år! så vi gick till donken och lunchade lite. Det var iallafall jättetrevligt! hihi. efter det var jag och Veronica i skolan och hade matte innan bussen + tåget tog oss hem klockan två. Nu ska jag invänta tacosmiddag och sen bara mysa med min gullunge William! ;) Vi hörs kanske lite senare ♥

P.S. Jag har helt glömt bort att ändra "månadens bloggläsare", vilket innebär en länkning till vänster i min blogg. Så om ni skulle vilja vara det nu under april får ni gärna skriva det i kommentarsfältet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback