hairproducts

godmorgon alla fina! jag vaknade till liv för någon timma sen och sen dess har jag bara hunnit gå till statoil för att hämta ut mitt paket som hade kommit från lyko! jag gillar ju att prova nya hårvårdsprodukter så jag beställde lite nytt eftersom det var kampanjpris på vissa saker (: sen älskar jag ju bara tigi catwalks headshot shampo och balsam som doftar jordgubbsmint, helt amazing! matrix biolage-serie är helt klart en klassisk favorit också. min mamma och pappa hade typ det shampot hemma när jag var i magen för mamma har nämligen berättat för mig att hon får jättemycket minnen från den tiden när hon känner biolage-lukten, hihi.
aja. nu ska jag äta sen frukost med william, pussar! ♥


Loréal Force Vector shampoo
Förstärkande schampo som förebygger slitage av sprött och skadat hår. Berikat med Glycocell (incell och extrakt av bidrottninggelé). Ger näring och förstärker hårfibern. Håret blir förstärkt och fullt av glans.
Matrix biolage fortethérapie strengthening shampoo
Stärkande shampo som tvättar skonsamt samt stärker och återuppbygger skadat, kemiskt behandlat hår. Tillför håret vitalitet och elasticitet. Håret blir motståndskraftigt, mjukt, blankt och medgörligt.
Tigi Catwalk Headshot Heavenly hydrating shampoo
Konditionerar, återfuktar, hjälper till att reparera håret & skyddar hårfärgen! Innehåller nyckel-antioxidanter som hjälper till att skydda mot skadliga föroreningar. Blandningar av essentiella aminosyror hjälper till att konditionera och reparera håret.
Tigi Catwalk Headshot Reconstructive Intense conditioner
Lättviktsbalsam med silkeskänsla som är färgbevarande för färgbehandlat hår samtidigt som den stärker håret utan att tynga ned. Den ger fukt & glans, slätar ut fjällskikten för att utreda, kontrollerar frizz & tillför glans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback